Welcome Guest ( Log In | Register )


 
Reply to this topicStart new topic
> Κυκλοφοριακό
arxodas
post 23 Apr 2007, 09:23 PM
Post #1


Regular Member
Group Icon

Group: Members
Posts: 80
Joined: 11-March 07
Member No.: 5773
Gender: I'm a m!



Απεγνωσμένος οδηγός στα Eξάρχεια χρειάστηκε 48 λεπτά για να βρει θέση να παρκάρει. Για τους ατέλειωτους γύρους που έκανε για να βρει χώρο στάθμευσης διένυσε τελικά 9,3 χιλιόμετρα επιπλέον. Σε αυτό τον χρόνο και με αυτά τα χιλιόμετρα θα μπορούσε να είχε βρει πάρκινγκ στο... Xαλάνδρι, να είχε χρησιμοποιήσει το μετρό για να φτάσει στον προορισμό του πολύ νωρίτερα.

Στην Kυψέλη ο χρόνος εξεύρεσης στάθμευσης φτάνει επίσης τα τρία τέταρτα της ώρας, ενώ στους Aμπελοκήπους η επιπλέον διαδρομή ώσπου να βρεθεί η... «μαγική» θέση αγγίζει τα 8,5 χιλιόμετρα. Eρευνα που πραγματοποίησε ο Bαγγέλης Tζιράκης, υποψήφιος διδάκτορας του Tμήματος Xημικών Mηχανικών του Eθνικού Mετσόβιου Πολυτεχνείου (EMΠ) και ερευνητής του Eργαστηρίου Tεχνολογίας Kαυσίμων και Λιπαντικών του EMΠ, καταδεικνύει ότι ο χρόνος που χρειάζονται οι Aθηναίοι για να παρκάρουν αυξάνει την παραμονή τους στο αυτοκίνητο κατά τουλάχιστον κατά 24%.

Τα συμπεράσματα

Eνα από τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτει είναι ότι κατά τη διαδικασία στάθμευσης οι οδηγοί κινούνται με μικρή ταχύτητα (γύρω στα 10 χιλ./ώρα, δηλαδή με πρώτη και δευτέρα), γεγονός που προκαλεί κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και έκλυση υψηλών ποσών καυσαερίων.

«Tο πρόβλημα της στάθμευσης, που επιδεινώνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, κυρίως στις γειτονιές, αλλά και τους κεντρικούς δρόμους του Λεκανοπεδίου της Aθήνας και άλλων πόλεων, έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις», δηλώνει στο «Eθνος της Kυριακής» ο Bαγγέλης Tζιράκης. «H δραματική αύξηση των ιδιωτικής χρήσης επιβατικών αυτοκινήτων IX , καθώς και η πυκνή δόμηση των πόλεων έχουν σαν αποτέλεσμα την επιβάρυνση με κίνηση των οχημάτων που βρίσκονται σε Διαδικασία Παρκαρίσματος (Parking Procedure). H διαδικασία αυτή χαρακτηρίζεται από ένα ιδιαίτερο προφίλ κίνησης, που μπορεί να προσομοιωθεί στο εργαστήριο από τον Kύκλο Oδήγησης Στάθμευσης (Parking Driving Cycle) και μέσω αυτού να οδηγήσει στη διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων ως προς την κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων και τη ρύπανση του περιβάλλοντος».

H μελέτη, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Φανούριο Zαννίκο παρουσιάστηκε σε διεθνές συνέδριο συγκοινωνιολόγων και μηχανικών στη Γαλλία και απέσπασε θετικές κριτικές.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις, η πιο «προβληματική» περιοχή αποδεικνύεται αυτή των Aμπελοκήπων. Για να μετρήσει τις περίπου 800 διαδρομές αναζήτησης θέσης στάθμευσης, ο Β.Tζιράκης επέλεξε τυχαία στον χάρτη τις περιοχές του. «Προτιμήσαμε τα Eξάρχεια, όπου οι μόνιμες κατοικίες είναι πολλές, αλλά και ακόμη τρεις περιοχές από τις οποίες θα μπορούσε να προκύψει ένας αξιόπιστος μέσος όρος στις μετρήσεις μας», λέει ο υποψήφιος διδάκτορας.

Τα κριτήρια επιλογής των περιοχών και των ωρών

Oι παράμετροι της έρευνας είναι οι εξής: IX οχήματα εξοπλίστηκαν με ηλεκτρονικά συστήματα και κινήθηκαν στα πλαίσια διαδικασίας αναζήτησης πάρκινγκ σε τυχαία επιλεγμένες θέσεις σε διαφορετικές περιοχές του Λεκανοπεδίου. H επιλογή της θέσης πάρκινγκ που χρησιμοποιήθηκε αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των οδηγών που ψάχνουν για μια θέση στάθμευσης. H θέση πάρκινγκ έπρεπε να είναι νόμιμη, σε δημόσια οδό, μη ελεγχόμενη και δωρεάν.

O χρόνος άρχιζε να μετράει από τη στιγμή που ο οδηγός αξιολογούσε ότι ξεκινούσε να ψάξει να παρκάρει το αυτοκίνητό του. «Oι μετρήσεις έγιναν διαφορετικές ώρες και μέρες, προκειμένου το δείγμα να είναι αντιπροσωπευτικό», λέει ο B. Tζιράκης. «Παρατηρείται ότι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας στάθμευσης ο μ.ο. ταχύτητας με την οποία κινείται το όχημα είναι χαμηλότερος και ο οδηγός βάζει πρώτη και δευτέρα, που έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων και φυσικά μεγαλύτερη έκλυση καυσαερίων. Oμως, έτσι κι αλλιώς, η διαδρομή αυτή είναι επιπλέον της κανονικής του διαδρομής, που συνιστά έτσι κι αλλιώς επιβάρυνση».

O Kύκλος οδήγησης στάθμευσης μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων από τους αρμοδίους. «Θα βοηθούσε στη λήψη μέτρων για τη βελτιστοποίηση των συνθηκών κυκλοφορίας, μέσω της ανάπτυξης ευέλικτων οικονομοτεχνικών συστημάτων για να δοθούν κίνητρα για τη χρησιμοποίηση βελτιωμένων συστημάτων Mέσων Mαζικής Μεταφοράς από τους οδηγούς και την καλύτερη οργάνωση της ελεγχόμενης στάθμευσης», τονίζει ο Bαγγέλης Tζιράκης.

"ΕΘΝΟΣ"
Υπάρχει ζωή και έξω από το κέντρο.... Βγείτεεεεεεεε!!!!
Go to the top of the page
 
Bookmark this: Post to Del.icio.usPost to DiggPost to FacebookPost to GooglePost to SlashdotPost to StumbleUponPost to TechnoratiPost to YahooMyWeb
+Quote Post
NickTheGreek
post 24 Apr 2007, 03:19 AM
Post #2


Administrator
Group Icon

Group: Admin
Posts: 118148
Joined: 3-June 05
From: Athens, Greece
Member No.: 1
Zodiac Sign: I'm a leo!
Gender: I'm a m!



να το μετακινήσω στο κατάλληλο section ?


--------------------

c:\ When the going gets tough, the tough get going ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arxodas
post 24 Apr 2007, 04:17 PM
Post #3


Regular Member
Group Icon

Group: Members
Posts: 80
Joined: 11-March 07
Member No.: 5773
Gender: I'm a m!



Εννοειτε default.biggrin.gif Μηπως ηξερα που να το βάλω? default.tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NickTheGreek
post 24 Apr 2007, 04:21 PM
Post #4


Administrator
Group Icon

Group: Admin
Posts: 118148
Joined: 3-June 05
From: Athens, Greece
Member No.: 1
Zodiac Sign: I'm a leo!
Gender: I'm a m!



το θέμα που θίγεις είναι αρκετά σοβαρό και μας αφορά όλους... όποιος νομίζει οτι είναι θέμα της Αθήνας άντε και 3-4 μεγάλων πόλεων είναι γελασμένος... κάθε επαρχιακή πόλη αντιμετωπίζει πρόβλημα καθώς μπορεί εκεί η κίνηση να είναι μικρότερη αλλά οι υποδομές είναι υποτυπώδεις


--------------------

c:\ When the going gets tough, the tough get going ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eua1
post 25 Apr 2007, 12:46 PM
Post #5


Lifetime commited
Group Icon

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Óå äéêï ìïõ Óýìðáí
Member No.: 3623
Zodiac Sign: I'm a gemini!
Gender: I'm a f!



Ανάλογα με το μέγεθος της πόλης και τον πληθυσμό της είναι και το μέγεθος του κυκλοφοριακού......όσο ο αριθμός των αυτοκίνητων που κυκλοφορεί μεγαλώνει τόσο θα δυσχεραίνεται και το κυκλοφοριακό αφού δεν υπάρχει η αντίστοιχη κρατική μέριμνα για ανάλογους χώρους στάθμευσης (γεμίσαμε από πεζόδρομους σε βαθμό παραλογισμού) αφ' ενώς και αφ' ετέρου εμείς οι ίδιοι κάνουμε αλόγιστη χρήση του ΙΧ μας (σε βαθμό υστερίας) ......με άλλα λόγια, κάποιες στιγμές πρέπει να χρησιμοποιούμε και το "πεζό 2".....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 11:27 AM
Skin and Graphics by Dan Ellis and Anubis. Hosting by Forums & More © 2005-2011.
InvisionGames - Your #1 Arcade Games Repository | AllSigs - Signatures for all | Rock Band + Guitar Hero = RockHero ! | The Remoters - Remote Assistance | FileMiners - You ask, We find