![]() |
![]() |
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
Business Section section
Starbucks is rising, HP is coming back on track, and much more latest news are being debated here. Join us, and give us your thoughts on certain companies. We’re not here to debate on today’s stocks, but on “popular” business subjects. As always, we want to know!
As for rules, they are the same than the forum rules (please check them if you are not familiar with those). In short, we ask you to respect members, respect their opinions, thoughts, and comments. If you do not go by the rules, one of the staff members will impose a sanction.
Enjoy the section, and do not hesitate to contact the staff to share your suggestions!
Kindly yours,
“YourForum” staff.
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Lifetime commited ![]() Group: Elite Members Posts: 1981 Joined: 9-December 06 From: Σε δικο μου Σύμπαν Member No.: 3623 Zodiac Sign: ![]() Gender: ![]() ![]() |
τι προβλέπει το σχέδιο Π.Δ. Ραγκούση (1)
Η γραμμή υπεράσπισης των ιδιοκτητών ταξί (ενδεικτικά)(2)
Η γραμμή υπεράσπισης της απελευθέρωσης των ταξι (ενδεικτικά)(3)
Από (1),(2) και (3) ,εχουμε (ενδεικτικά) ότι:
-------------------- ![]() |
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Lifetime commited ![]() Group: Elite Members Posts: 1981 Joined: 9-December 06 From: Σε δικο μου Σύμπαν Member No.: 3623 Zodiac Sign: ![]() Gender: ![]() ![]() |
δεν διαφωνω,αλλά έχουν και διαφορετικά εισοδηματικά κλιμάκια και χωροταξικά κριτήρια ........το να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλά μου, να περιμένω τουλάχιστον 20', να πρέπει ο προορισμός μου να συμπήπτει με τα γούστα του, να με πάει στον προορισμό μου απο την μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση (σε περίπτωση που δεν γνωρίζω τον δρόμο) και στο τέλος να με κοιτάει λες και μου κάνει χάρη, εεεεε, όχι αυτό πάει πολύ.............και να σκεφτεις ότι δεν το χρησιμοποιώ παρά μόνο σε σπανιες περιπτώσεις που δεν υπάρχει κάποιο άλλο μέσο μεταφοράς να βολεύει..............
αν δεν βγαίνουν όπως λένε ας το κλειδώσουν το ρημάδι να κάνουν κάτι άλλο......έχει παραγίνει και το δικό τους "φασιστικό καθεστώς" ειδικά με την τιμολογιακή πολιτική τους, για να μην μιλήσω και για την συμπεριφορά των οδηγών (κυρίως όταν είναι και ιδιοκτήτες του ταξι)........εξάλλου πριμοδοτούνται εδώ και χρόνια απο το κράτος, και κάθε φορα που θέλουν να "περάσει" το δικό τους αναστατώνουν όλη την ελληνική επικράτεια αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους.....μέχρι και τα ΜΜΜ όταν εκαναν απεργία, είχαν μέτρο.......για τους ιδιοκτήτες ταξι μιλάμε πάντα...γιατί οι οδηγοί είναι άλλη πονεμένη ιστορία......... .......για να μην αναφερθώ και στις αυξήσεις που κάνουν με προσχημα την αυξηση του πετρελαίου. Απο το 2004 μεχρι και το 2008 έχουν πάρει μια συνολική αύξηση του 48% περίπου, παρά το γεγονός ότι η λιανική πώληση των καυσίμων από το 2007 (παρα τις όποιες αισχροκερδεις αυξησεις ειχε στην Ελλάδα) είχε μειωθεί μεσοσταθμικά κατα 28,8% (συμφωνα με το ΚΕ.Π.ΚΑ)........ Πώς εξηγειται και το ότι όταν ανακοινώθηκε το άνοιγμα του επαγγέλματος από τον Ρέππα, οι ταξιτζήδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη νοιάστηκαν μόνο για τον εαυτό τους και ζήτησαν να εφαρμοστούν τα πληθυσμιακά κριτήρια μόνο στις δύο μεγαλουπόλεις - γεγονός που θα κρατούσε και πάλι το επάγγελμα πρακτικά κλειστό. Καμία μέριμνα για τους συναδέλφους τους στην επαρχία, βέβαια. Εκεί, ας άνοιγε το επάγγελμα, δεν πείραζε. και όταν ο Ραγκούσης πήρε πίσω το σχέδιο Π.Δ. του Ρέππα, ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τότε, δήλωναν τελείως ξεδιάντροπα, ότι θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους ζητώντας στήριξη και από τους συναδέλφους τους στην επαρχία, με την κάθοδο των ταξί σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα. Στήριξη δηλαδή από τους συναδέλφους που τους "πούλησαν" με ευκολία στις πρώτες διαπραγματεύσεις με το Υπουργείο........................ -------------------- ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 01:22 PM |
Skin and Graphics by Dan Ellis and Anubis. Hosting by Forums & More © 2005-2011. |