Welcome Guest ( Log In | Register )


> Business

Business Section section

Starbucks is rising, HP is coming back on track, and much more latest news are being debated here. Join us, and give us your thoughts on certain companies. We’re not here to debate on today’s stocks, but on “popular” business subjects. As always, we want to know!

As for rules, they are the same than the forum rules (please check them if you are not familiar with those). In short, we ask you to respect members, respect their opinions, thoughts, and comments. If you do not go by the rules, one of the staff members will impose a sanction.
Enjoy the section, and do not hesitate to contact the staff to share your suggestions!

Kindly yours,

“YourForum” staff.

> το σχέδιο για τα ταξί...., οι δυο πλευρες του ιδιου νομισματος
Eua1
post 1 Aug 2011, 01:29 PM
Post #1


Lifetime commited
Group Icon

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Σε δικο μου Σύμπαν
Member No.: 3623
Zodiac Sign: I'm a gemini!
Gender: I'm a f!



τι προβλέπει το σχέδιο Π.Δ. Ραγκούση (1)
  • Επιτρέπεται η αλλαγή έδρας στα ταξί, πράξη που σήμερα απαγορεύεται, μέσω της επέκτασης της περιοχής λειτουργίας (κοινώς, έχεις το περιθώριο να επεκτείνεις την επαγγελματική σου δραστηριότητα και παραέξω, κατά τη λογική που και ο ψαράς ψαρεύει όπου έχει ψάρια).
  • Καταργείται ο ιδιοκτησιακός περιορισμός κατοχής έως και δύο αδειών. Εταιρίες οποιασδήποτε μορφής (Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ο.Ε., Ε.Ε.) θα μπορούν να αγοράσουν άδειες ταξί (το "αγοράσουν" εδώ θεωρώ ότι είναι λάθος, προφανώς το σωστό είναι "εκδώσουν"). Θέτει όριο για μια εταιρία να κατέχει έως το 2% του συνόλου των αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το 5% στην επαρχία, ώστε να αποφευχθούν τα ολιγοπώλια ή τα μονοπώλια (βλ. καρτέλ).
  • Απελευθερώνεται γενικά το επάγγελμα, καθώς καταργούνται όλα τα υφιστάμενα επαγγελματικά ασυμβίβαστα.
  • Προστίθενται κοινωνικά κριτήρια σε δικαιούχους νέων αδειών (μοριοδότηση σε πολύτεκνους, μακροχρόνια ανέργους, ανάπηρους 67% και άνω).


Η γραμμή υπεράσπισης των ιδιοκτητών ταξί (ενδεικτικά)(2)
  • μοναδικός σκοπός της κυβέρνησης είναι να παραδοθεί ο έλεγχος των ταξί σε μεγάλες εταιρίες, δημιουργώντας έτσι καρτέλ στον κλάδο.
  • πολύ μεγάλο το κόστος απόκτησης της αδειας
  • ήδη είναι πολύ μικρό μεροκάματο....δεν βγαίνουν
  • Θα τονωθεί ο κλάδος πώλησης αυτοκίνητων
  • Οι ιδιοκτήτες θα εξουθενωθούν από τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας τα περιορισμένα έσοδα και τα αυξανόμενα έξοδα που μαζί με τις τραπεζικές υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει θα έχει αποτέλεσμα κάποια στιγμή να εξουθενωθούν ψυχικά και σωματικά και να τα παρατήσουν
  • Θα οδηγηθούν στην ανεργία όλοι οι εκμεταλλευτές μη ιδιοκτήτες ίσως μερικοί από αυτούς επαναπροσληφθούν από τις νεοεισερχόμενες στον κλάδο εταιρείες με μερική απασχόληση η με μπλοκάκι.Οι εταιρίες των ραδιοταξί θα κλείσουν και το προσωπικό του θα βρεθεί στην ανεργία .¶ρα νέες θέσεις εργασίας δεν θα υπάρξουν .
  • Ο χρήστης του ταξί όχι μόνο δεν θα δει καμιά απολύτως διαφορά αλλά αντίθετα θα βιώσει καταστάσεις που η αναδουλειά θα οδηγήσει πολλούς σε ανάρμοστες και κατακριτέες πράξεις προς τους πελάτες και προς τους συναδέλφους του ,φαινόμενο που έχει αρχίσει από τώρα να γίνετε έντονο.
  • Τότε σαν από θαύμα κόποι θα μαζεύουν άδειες από την αγορά για ένα κομμάτι ψωμί. Είναι αυτό κοινωνική δικαιοσύνη;


Η γραμμή υπεράσπισης της απελευθέρωσης των ταξι (ενδεικτικά)(3)
  • Παίρνουν επιδότηση όταν αγοράζουν τα αυτοκίνητά τους.
  • Παίρνουν επιδότηση όταν αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους.
  • Παίρνουν επιδότηση για να εγκαταστήσουν τηλεματικά συστήματα.
  • Δεν φορολογούνται
  • Αφού το μεροκάματο είναι "πενιχρό" για ποιο λόγο μοσχοπωλούνται (εκατονταδες χιλιαδες ¤) οι άδειες των ταξί
  • όταν ένας ελεύθερος επαγγελματίας δεν βγαίνει, το κλείνει και αλλάζει δουλειά.
  • Ποιο ρίσκο, βίωσαν οι ταξιτζήδες τόσα χρόνια σε ένα κλειστό επάγγελμα, όπου δεν έκοβαν αποδείξεις, έκλεβαν το κράτος και αύξαναν τα κόμιστρα κατά το δοκούν κάθε χρόνο εις βάρος των πολιτών;;;
  • Η Ελλάδα κόπηκε στα δύο με το κλείσιμο της γέφυρας Ρίου-Αντίρριου, οι τουρίστες διαμαρτύρονται και ταλαιπωρούνται, τα ξένα τουριστικά γραφεία απειλούν να αποκλείσουν την Ελλάδα ως προορισμό για τα κρουαζιερόπλοιά τους, ο κόσμος δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί εν μέσω καύσωνα και η οικονομία πλήττεται για άλλη μια φορά.


Από (1),(2) και (3) ,εχουμε (ενδεικτικά) ότι:
  • Διαλύεται το τεράστιο καρτέλ των παραδοσιακών ταξιτζήδων που έκοβαν και έραβαν κατά πώς τους κάπνιζε. Πλέον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα μπορούν να υπάρχουν τουλάχιστον 50 διαφορετικές εταιρίες ταξί, αν υποθέσουμε ότι όλα τα ταξί θα ανήκουν σε εταιρίες.
  • Επιτρέπεται στον κάθε βιοπαλαιστή να ασχοληθεί με αυτό το επάγγελμα, χωρίς να υποθηκεύσει μέχρι και τα εγγόνια του. Οι ίδιοι οι ταξιτζήδες, βέβαια, θέλουν να αποφύγουν πάσει θυσία τους "ευκαιριακούς" του κλάδου. Φυσικά, όταν σαν ιδιοκτήτης εκμεταλλεύεσαι τους οδηγούς σου σαν είλωτες, είναι δύσκολο να ξεμάθεις
  • Επιστρέφουν τα κοινωνικά κριτήρια στην αδειοδότηση, υπό μορφή μορίων. Γιατί δίνει μόρια το κράτος; Γιατί μάλλον το θεωρεί ένα ευγενές και προνομιούχο επάγγελμα.


--------------------
Go to the top of the page
 
Bookmark this: Post to Del.icio.usPost to DiggPost to FacebookPost to GooglePost to SlashdotPost to StumbleUponPost to TechnoratiPost to YahooMyWeb
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Eua1
post 1 Aug 2011, 04:49 PM
Post #2


Lifetime commited
Group Icon

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Σε δικο μου Σύμπαν
Member No.: 3623
Zodiac Sign: I'm a gemini!
Gender: I'm a f!



δεν διαφωνω,αλλά έχουν και διαφορετικά εισοδηματικά κλιμάκια και χωροταξικά κριτήρια ........το να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλά μου, να περιμένω τουλάχιστον 20', να πρέπει ο προορισμός μου να συμπήπτει με τα γούστα του, να με πάει στον προορισμό μου απο την μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση (σε περίπτωση που δεν γνωρίζω τον δρόμο) και στο τέλος να με κοιτάει λες και μου κάνει χάρη, εεεεε, όχι αυτό πάει πολύ.............και να σκεφτεις ότι δεν το χρησιμοποιώ παρά μόνο σε σπανιες περιπτώσεις που δεν υπάρχει κάποιο άλλο μέσο μεταφοράς να βολεύει..............

αν δεν βγαίνουν όπως λένε ας το κλειδώσουν το ρημάδι να κάνουν κάτι άλλο......έχει παραγίνει και το δικό τους "φασιστικό καθεστώς" ειδικά με την τιμολογιακή πολιτική τους, για να μην μιλήσω και για την συμπεριφορά των οδηγών (κυρίως όταν είναι και ιδιοκτήτες του ταξι)........εξάλλου πριμοδοτούνται εδώ και χρόνια απο το κράτος, και κάθε φορα που θέλουν να "περάσει" το δικό τους αναστατώνουν όλη την ελληνική επικράτεια αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους.....μέχρι και τα ΜΜΜ όταν εκαναν απεργία, είχαν μέτρο.......για τους ιδιοκτήτες ταξι μιλάμε πάντα...γιατί οι οδηγοί είναι άλλη πονεμένη ιστορία.........

.......για να μην αναφερθώ και στις αυξήσεις που κάνουν με προσχημα την αυξηση του πετρελαίου. Απο το 2004 μεχρι και το 2008 έχουν πάρει μια συνολική αύξηση του 48% περίπου, παρά το γεγονός ότι η λιανική πώληση των καυσίμων από το 2007 (παρα τις όποιες αισχροκερδεις αυξησεις ειχε στην Ελλάδα) είχε μειωθεί μεσοσταθμικά κατα 28,8% (συμφωνα με το ΚΕ.Π.ΚΑ)........

Πώς εξηγειται και το ότι όταν ανακοινώθηκε το άνοιγμα του επαγγέλματος από τον Ρέππα, οι ταξιτζήδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη νοιάστηκαν μόνο για τον εαυτό τους και ζήτησαν να εφαρμοστούν τα πληθυσμιακά κριτήρια μόνο στις δύο μεγαλουπόλεις - γεγονός που θα κρατούσε και πάλι το επάγγελμα πρακτικά κλειστό. Καμία μέριμνα για τους συναδέλφους τους στην επαρχία, βέβαια. Εκεί, ας άνοιγε το επάγγελμα, δεν πείραζε.
και
όταν ο Ραγκούσης πήρε πίσω το σχέδιο Π.Δ. του Ρέππα, ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τότε, δήλωναν τελείως ξεδιάντροπα, ότι θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους ζητώντας στήριξη και από τους συναδέλφους τους στην επαρχία, με την κάθοδο των ταξί σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα. Στήριξη δηλαδή από τους συναδέλφους που τους "πούλησαν" με ευκολία στις πρώτες διαπραγματεύσεις με το Υπουργείο........................





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th July 2025 - 01:22 PM
Skin and Graphics by Dan Ellis and Anubis. Hosting by Forums & More © 2005-2011.
InvisionGames - Your #1 Arcade Games Repository | AllSigs - Signatures for all | Rock Band + Guitar Hero = RockHero ! | The Remoters - Remote Assistance | FileMiners - You ask, We find