Welcome Guest ( Log In | Register )


> Business

Business Section section

Starbucks is rising, HP is coming back on track, and much more latest news are being debated here. Join us, and give us your thoughts on certain companies. We’re not here to debate on today’s stocks, but on “popular” business subjects. As always, we want to know!

As for rules, they are the same than the forum rules (please check them if you are not familiar with those). In short, we ask you to respect members, respect their opinions, thoughts, and comments. If you do not go by the rules, one of the staff members will impose a sanction.
Enjoy the section, and do not hesitate to contact the staff to share your suggestions!

Kindly yours,

“YourForum” staff.

> το σχέδιο για τα ταξί...., οι δυο πλευρες του ιδιου νομισματος
Eua1
post 1 Aug 2011, 01:29 PM
Post #1


Lifetime commited
Group Icon

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Σε δικο μου Σύμπαν
Member No.: 3623
Zodiac Sign: I'm a gemini!
Gender: I'm a f!



τι προβλέπει το σχέδιο Π.Δ. Ραγκούση (1)
  • Επιτρέπεται η αλλαγή έδρας στα ταξί, πράξη που σήμερα απαγορεύεται, μέσω της επέκτασης της περιοχής λειτουργίας (κοινώς, έχεις το περιθώριο να επεκτείνεις την επαγγελματική σου δραστηριότητα και παραέξω, κατά τη λογική που και ο ψαράς ψαρεύει όπου έχει ψάρια).
  • Καταργείται ο ιδιοκτησιακός περιορισμός κατοχής έως και δύο αδειών. Εταιρίες οποιασδήποτε μορφής (Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ο.Ε., Ε.Ε.) θα μπορούν να αγοράσουν άδειες ταξί (το "αγοράσουν" εδώ θεωρώ ότι είναι λάθος, προφανώς το σωστό είναι "εκδώσουν"). Θέτει όριο για μια εταιρία να κατέχει έως το 2% του συνόλου των αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το 5% στην επαρχία, ώστε να αποφευχθούν τα ολιγοπώλια ή τα μονοπώλια (βλ. καρτέλ).
  • Απελευθερώνεται γενικά το επάγγελμα, καθώς καταργούνται όλα τα υφιστάμενα επαγγελματικά ασυμβίβαστα.
  • Προστίθενται κοινωνικά κριτήρια σε δικαιούχους νέων αδειών (μοριοδότηση σε πολύτεκνους, μακροχρόνια ανέργους, ανάπηρους 67% και άνω).


Η γραμμή υπεράσπισης των ιδιοκτητών ταξί (ενδεικτικά)(2)
  • μοναδικός σκοπός της κυβέρνησης είναι να παραδοθεί ο έλεγχος των ταξί σε μεγάλες εταιρίες, δημιουργώντας έτσι καρτέλ στον κλάδο.
  • πολύ μεγάλο το κόστος απόκτησης της αδειας
  • ήδη είναι πολύ μικρό μεροκάματο....δεν βγαίνουν
  • Θα τονωθεί ο κλάδος πώλησης αυτοκίνητων
  • Οι ιδιοκτήτες θα εξουθενωθούν από τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας τα περιορισμένα έσοδα και τα αυξανόμενα έξοδα που μαζί με τις τραπεζικές υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει θα έχει αποτέλεσμα κάποια στιγμή να εξουθενωθούν ψυχικά και σωματικά και να τα παρατήσουν
  • Θα οδηγηθούν στην ανεργία όλοι οι εκμεταλλευτές μη ιδιοκτήτες ίσως μερικοί από αυτούς επαναπροσληφθούν από τις νεοεισερχόμενες στον κλάδο εταιρείες με μερική απασχόληση η με μπλοκάκι.Οι εταιρίες των ραδιοταξί θα κλείσουν και το προσωπικό του θα βρεθεί στην ανεργία .¶ρα νέες θέσεις εργασίας δεν θα υπάρξουν .
  • Ο χρήστης του ταξί όχι μόνο δεν θα δει καμιά απολύτως διαφορά αλλά αντίθετα θα βιώσει καταστάσεις που η αναδουλειά θα οδηγήσει πολλούς σε ανάρμοστες και κατακριτέες πράξεις προς τους πελάτες και προς τους συναδέλφους του ,φαινόμενο που έχει αρχίσει από τώρα να γίνετε έντονο.
  • Τότε σαν από θαύμα κόποι θα μαζεύουν άδειες από την αγορά για ένα κομμάτι ψωμί. Είναι αυτό κοινωνική δικαιοσύνη;


Η γραμμή υπεράσπισης της απελευθέρωσης των ταξι (ενδεικτικά)(3)
  • Παίρνουν επιδότηση όταν αγοράζουν τα αυτοκίνητά τους.
  • Παίρνουν επιδότηση όταν αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους.
  • Παίρνουν επιδότηση για να εγκαταστήσουν τηλεματικά συστήματα.
  • Δεν φορολογούνται
  • Αφού το μεροκάματο είναι "πενιχρό" για ποιο λόγο μοσχοπωλούνται (εκατονταδες χιλιαδες ¤) οι άδειες των ταξί
  • όταν ένας ελεύθερος επαγγελματίας δεν βγαίνει, το κλείνει και αλλάζει δουλειά.
  • Ποιο ρίσκο, βίωσαν οι ταξιτζήδες τόσα χρόνια σε ένα κλειστό επάγγελμα, όπου δεν έκοβαν αποδείξεις, έκλεβαν το κράτος και αύξαναν τα κόμιστρα κατά το δοκούν κάθε χρόνο εις βάρος των πολιτών;;;
  • Η Ελλάδα κόπηκε στα δύο με το κλείσιμο της γέφυρας Ρίου-Αντίρριου, οι τουρίστες διαμαρτύρονται και ταλαιπωρούνται, τα ξένα τουριστικά γραφεία απειλούν να αποκλείσουν την Ελλάδα ως προορισμό για τα κρουαζιερόπλοιά τους, ο κόσμος δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί εν μέσω καύσωνα και η οικονομία πλήττεται για άλλη μια φορά.


Από (1),(2) και (3) ,εχουμε (ενδεικτικά) ότι:
  • Διαλύεται το τεράστιο καρτέλ των παραδοσιακών ταξιτζήδων που έκοβαν και έραβαν κατά πώς τους κάπνιζε. Πλέον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα μπορούν να υπάρχουν τουλάχιστον 50 διαφορετικές εταιρίες ταξί, αν υποθέσουμε ότι όλα τα ταξί θα ανήκουν σε εταιρίες.
  • Επιτρέπεται στον κάθε βιοπαλαιστή να ασχοληθεί με αυτό το επάγγελμα, χωρίς να υποθηκεύσει μέχρι και τα εγγόνια του. Οι ίδιοι οι ταξιτζήδες, βέβαια, θέλουν να αποφύγουν πάσει θυσία τους "ευκαιριακούς" του κλάδου. Φυσικά, όταν σαν ιδιοκτήτης εκμεταλλεύεσαι τους οδηγούς σου σαν είλωτες, είναι δύσκολο να ξεμάθεις
  • Επιστρέφουν τα κοινωνικά κριτήρια στην αδειοδότηση, υπό μορφή μορίων. Γιατί δίνει μόρια το κράτος; Γιατί μάλλον το θεωρεί ένα ευγενές και προνομιούχο επάγγελμα.


--------------------
Go to the top of the page
 
Bookmark this: Post to Del.icio.usPost to DiggPost to FacebookPost to GooglePost to SlashdotPost to StumbleUponPost to TechnoratiPost to YahooMyWeb
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Eua1
post 7 Sep 2011, 08:56 AM
Post #2


Lifetime commited
Group Icon

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Σε δικο μου Σύμπαν
Member No.: 3623
Zodiac Sign: I'm a gemini!
Gender: I'm a f!



Αδεια ταξί με 15.000¤

Αλλάζει εκ βάθρων το σύστημα χορήγησης αδειών ταξί και ανοίγει πλήρως το επάγγελμα. Τι προβλέπεται στο σχέδιο Ραγκούση που πέρασε από το υπουργικό συμβούλιο για τις νέες και τις παλιές άδειες:

Τον δρόμο για τη σύσταση εταιρειών ταξί ανοίγει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών για την απελευθέρωση του επαγγέλματος, το οποίο συζητήθηκε χθες στο υπουργικό συμβούλιο.
Σύμφωνα με αυτό, νέες άδειες παροχής υπηρεσιών (ΑΠΥ) ταξί αλλά και μοτο-ταξί (η κυκλοφορία των οποίων θεσμοθετείται για πρώτη φορά) θα δίνονται μόνο σε εταιρείες ΕΠΕ, ακόμα και εάν αυτές είναι μονοπρόσωπες ή ΑΕ, ενώ προβλέπεται και μείωση των κομίστρων από 10% έως 20%. Ωστόσο, τα κόμιστρα θα εξακολουθήσουν να καθορίζονται από το υπουργείο.

Η άδεια, η οποία επανέρχεται στην ιδιοκτησία του Δημοσίου θα ισχύει για μία τριετία, θα είναι αμεταβίβαστη και θα μπορεί να ανακληθεί εάν διαπιστωθεί ότι η επιχείρηση στην οποία ανήκει δεν παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών. Η άδεια θα επιστρέφεται στο κράτος σε περίπτωση συνταξιοδότησης ή λήξης χρήσης της.

Οι υφιστάμενοι κάτοχοι αδειών θα μπορούν εντός εξαμήνου και με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών (λευκό ποινικό μητρώο, πιστοποιητικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κ.λπ.) να αντικαταστήσουν αδαπάνως τις παλαιές με καινούργιες άδειες χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να συστήσουν εταιρείες, ενώ αντικείμενο της διαβούλευσης που θα ακολουθήσει θα είναι το εάν εντός της επόμενης τριετίας έως την πρώτη ανανέωσή της θα πρέπει να έχουν συνενωθεί σε εταιρείες.

Η αξία των νέων αδειών που θα εκδοθούν βάσει της τιμής του παραβόλου θα είναι τελικώς αρκετά υψηλότερη από τις αρχικές προβλέψεις, που οδήγησαν πολλούς στην υποβολή σχετικών αιτήσεων στην Περιφέρεια, και θα ανέρχεται σε 15.000 έως 40.000 ευρώ για τα αυτοκίνητα και σε 5.000 έως 10.000 ευρώ για μοτοσικλέτες. Το ακριβές ύψος του διοικητικού τέλους θα οριστικοποιηθεί μετά τη διαβούλευση.
Για κάθε επόμενο ΕΔΧ αυτοκίνητο η αξία του παραβόλου θα οριστεί στο 80% της αρχικής τιμής και για κάθε επόμενη μοτοσικλέτα στο 20%, ενώ για την ανανέωση της άδειας θα απαιτείται παράβολο ύψους 200 ευρώ ανά αυτοκίνητο και 20 ευρώ ανά μοτοσικλέτα.

Επίσης, για την έκδοση των νέων αδειών κυκλοφορίας των ταξί, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλουν επιπλέον 5.000 ευρώ για κάθε όχημα και 1.000 ευρώ για κάθε μοτοσικλέτα.
Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για όσους εισήλθαν στον κλάδο τα τελευταία χρόνια, καθώς ορίζεται ότι για όσους απέκτησαν άδεια τα τελευταία 3 έως 7 χρόνια θα υπάρξουν φορολογικές ελαφρύνσεις.
Παράλληλα, οι περίπου 6.500 σημερινοί κάτοχοι μισής άδειας θα μπορούν να αποκτήσουν ολόκληρη άδεια ταξί χωρίς να καταβάλουν το σχετικό παράβολο.
Ιδιαίτερες ρυθμίσεις

Στο σχέδιο νόμου δεν υπάρχουν πληθυσμιακά κριτήρια, αλλά επισημαίνεται πως για γεωγραφικές περιοχές όπου το Σύνταγμα προβλέπει ότι χρήζουν ειδικής αντιμετώπισης από τον νομοθέτη θα υπάρξουν ιδιαίτερες ρυθμίσεις.

Τα νέα αυτοκίνητα ΤΑΞΙ και τα οχήματα Ειδικής Μίσθωσης θα είναι καινούργια, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (πιστοποίηση EURO 5 κατ' ελάχιστο) και θα διαθέτουν υποχρεωτικά κλιματισμό, πρόσβαση στο Διαδίκτυο και τηλεόραση. Θα φέρουν διακριτή φωτιζόμενη και μεγαλύτερη από τις σημερινές πινακίδα και λωρίδα διαφορετικού χρώματος.

Οι αυτοκινητιστές με έδρα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη υποχρεώνονται να αντικαταστήσουν τα οχήματά τους ύστερα από δέκα χρόνια κυκλοφορίας, ενώ οι συνάδελφοί τους τής περιφέρειας μετά από 15 χρόνια.

Οι κάτοχοι αδειών καθώς επίσης και οι νυν οδηγοί ταξί θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ με ποσό έως 100.000 ευρώ ανά άδεια μέσα από πρόγραμμα συνολικού ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ για αγορά νέου οχήματος ή αναβάθμιση του υφιστάμενου.


ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ερχονται τα μοτοταξί και τα 9θέσια
Μοτοταξί αλλά και ταξί έως και εννέα θέσεων θα κάνουν την εμφάνισή τους και στους ελληνικούς δρόμους μετά την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου των ταξί.

Η κράτηση για τη νέα αυτή υπηρεσία θα γίνεται είτε μέσω τηλεφώνου ή Διαδικτύου και η διαπραγμάτευση του κομίστρου θα είναι ελεύθερη. Παράλληλα τα ειδικής μίσθωσης οχήματα δεν θα μπορούν να επιβιβάζουν πελάτες από τον δρόμο ή τις πιάτσες, ενώ δεν θα έχουν περιορισμό έδρας με αποτέλεσμα να μπορούν να κινούνται πανελλαδικά. Σε αυτήν την κατηγορία θα υπαχθούν και δίκυκλα, δηλαδή μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης. Το υπουργείο εκτιμά πως το άνοιγμα αυτής της αγοράς θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας, όπως έχει συμβεί και στο εξωτερικό.

Τα οχήματα "ειδικής μίσθωσης" θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, να διαθέτουν σύνδεση σε Διαδίκτυο και τηλεόραση, ενώ θα αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση δώδεκα ετών.

Ο εξοπλισμός των μοτοταξί θα καθοριστεί με απόφαση του υπουργού Υποδομών, ενώ παρέχεται η δυνατότητα μετατροπής οχημάτων "ειδικής μίσθωσης" (τα 9θέσια ταξί) ώστε να εξυπηρετούν ΑμΕΑ.

Μητρώο υπηρεσιών
Σεμινάρια και εκμάθηση αγγλικών για τους οδηγούς

Ειδικά σεμινάρια, τα οποία θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και εκμάθηση αγγλικών, θα πρέπει να περνούν οι οδηγοί ταξί.
Ταυτόχρονα στις υπηρεσίες Μεταφορών κάθε Περιφέρειας θα τηρούνται πλήρη μητρώα παρόχων υπηρεσιών ταξί και μοτοταξί.
Επίσης συγκροτείται Παρατηρητήριο για τις επιβατικές μεταφορές ΔΧ, το οποίο θα έχει στην αρμοδιότητά του τη συγκέντρωση, επεξεργασία και μελέτη των πάσης φύσεως στοιχείων που κατέχουν δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, αναφορικά με τις συνθήκες αγοράς και του ελεύθερου ανταγωνισμού (προστασία από μονοπώλια, ολιγοπώλια). Επίσης, θα εισηγείται ανά Περιφέρεια, κάθε Ιανουάριο, την έκδοση νέων αδειών ταξί.

Αλλαγή έδρας
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, οι εταιρείες και οι ιδιοκτήτες ταξί θα μπορούν να αλλάζουν έδρα μόνο μετά τη συμπλήρωση, τουλάχιστον, ενός έτους συνεχούς λειτουργίας στην αρχική έδρα τους.
Με κοινή απόφαση των περιφερειαρχών θα επιτρέπεται η μεταστάθμευση των ταξί από την έδρα τους σε άλλη διοικητική Περιφέρεια για τα χρονικά διαστήματα από 1ης Ιουνίου μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και από 1ης Δεκεμβρίου μέχρι τέλους Φεβρουαρίου του επόμενου έτους (για την εξυπηρέτηση του τουρισμού).

Τέλος, στην ιστοσελίδα του υπουργείου Υποδομών θα πρέπει να αναρτώνται οι ιστοσελίδες όλων των εταιρειών που θα συσταθούν όπου θα υπάρχει δυνατότητα αποστολής καταγγελιών και παραπόνων.

Source : ethnos.gr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th July 2025 - 07:06 PM
Skin and Graphics by Dan Ellis and Anubis. Hosting by Forums & More © 2005-2011.
InvisionGames - Your #1 Arcade Games Repository | AllSigs - Signatures for all | Rock Band + Guitar Hero = RockHero ! | The Remoters - Remote Assistance | FileMiners - You ask, We find