Welcome Guest ( Log In | Register )


> Business

Business Section section

Starbucks is rising, HP is coming back on track, and much more latest news are being debated here. Join us, and give us your thoughts on certain companies. We’re not here to debate on today’s stocks, but on “popular” business subjects. As always, we want to know!

As for rules, they are the same than the forum rules (please check them if you are not familiar with those). In short, we ask you to respect members, respect their opinions, thoughts, and comments. If you do not go by the rules, one of the staff members will impose a sanction.
Enjoy the section, and do not hesitate to contact the staff to share your suggestions!

Kindly yours,

“YourForum” staff.

> ΟΣΕ, κατηγορητηριο και....υπερασπιση
Eua1
post 26 Jun 2011, 02:30 PM
Post #1


Lifetime commited
Group Icon

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Σε δικο μου Σύμπαν
Member No.: 3623
Zodiac Sign: I'm a gemini!
Gender: I'm a f!



το κατηγορητήριο......

....Έδιωχναν πελάτες από τον ΟΣΕ και τους έστελναν στη… δική τους ιδιωτική εταιρεία!

Τι είχαν κάνει λοιπόν στον ταλαιπωρημένο Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος αυτοί που δεν αρκούνταν στις προκλητικά υψηλές αποδοχές τους που είχαν εξασφαλίσει από το υστέρημα του ανίδεου λαού;

1. Συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ είχαν συστήσει το 1995 μια εταιρεία, με την ονομασία «Πρόοδος». Πως δούλευε η εταιρεία: Όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έστελναν προς τη «Πρόοδο». Αυτή έπαιρνε τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ… έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Οι ίδιοι δηλαδή έδιναν, εξ ονόματος του Οργανισμού του οποίου τα συμφέροντα έπρεπε κανονικά να προωθούν, τη τεράστια έκπτωση του… 87% στους εαυτούς τους! Στη δική τους εταιρεία! Έτσι, η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημίες.

Είναι απίστευτο το θράσος αυτών των ανθρώπων που υπονόμευαν την δημόσια επιχείρηση που τους είχε -ούτως ή άλλως- εξασφαλίσει μια άνετη ζωή, λεηλατώντας τα χρήματα που κανονικά θα ήταν έσοδα του Οργανισμού! Να υποθέσουμε ότι είναι τα ίδια αυτά πρόσωπα που περιφέρονται τώρα στα τηλεοπτικά κανάλια και φωνάζουν ότι… «αγωνίζονται για ένα δημόσιο σιδηρόδρομο προσιτό στο λαό»;


Νοίκιαζαν κρυφά βαγόνια σε τρίτους και τσέπωναν τα λεφτά!


2. Ο νέος επικεφαλής του Οργανισμού (ένας ευγενής άνθρωπος από τον Έβρο, που έχει διδάξει επί 16 χρόνια σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ και της Ελλάδας και έχει επίσης θητεύσει στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους και ο οποίος κατέλαβε τη θέση αυτή όχι γιατί είχε μπάρμπα στη Κορώνη -όπως συνέβαινε έως τώρα- αλλά μέσω της ανοιχτής διαδικασίας στο open.\gov) δεν περιορίστηκε στο ξήλωμα αυτής της υπόθεσης για την οποία θα έπρεπε να σταλούν στη φυλακή αρκετοί με τη κατηγορία της απιστίας, αλλά πήγε μόνος του να βρει ιδίοις όμμασι τι συνέβαινε π.χ. με κάποια «βαγόνια-φαντάσματα». Τι διαπίστωσε; Διαπίστωσε ότι τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα των στελεχών του ΟΣΕ μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι! Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια! Πλούτιζαν χρησιμοποιώντας περιουσία του ελληνικού λαού!

3. Κατόπιν, ο κ. Ζηλιασκόπουλος αναθεώρησε ή ακύρωσε διάφορες μεγαλεπήβολες συμβάσεις που δεν θα εξυπηρετούσαν τον ΟΣΕ αλλά Κύριος οίδε ποιούς, ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, που κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου, αποφάσισε την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, ενώ κατάργησε και αρκετά δρομολόγια που «έβαζαν μέσα» τον Οργανισμό. Είναι ενδεικτικό ότι θα συνέφερε οικονομικά τον ΟΣΕ να νοικιάζει… ελικόπτερο για να μεταφέρει τους 2-3 επιβάτες που ταξίδευαν προς π.χ. τη Καλαμάτα, παρά να δρομολογεί ολόκληρη αμαξοστοιχία γι αυτούς! Αλλά βλέπετε η αμαξοστοιχία δεν ταξίδευε για να εξυπηρετήσει αυτούς επιβάτες, αλλά τους εργαζόμενους!

4. Μια άλλη απόδειξη του παραλογισμού που διέκρινε τη λειτουργία της πιό ζημιογόνου ΔΕΚΟ στην Ελλάδα: Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενό της ήταν η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο… ΟΣΕ! Τους είχαν φορτώσει σε αυτόν! Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ!......περισσοτερα εδω


Οι εργαζόμενοι κατανέμονται ανά εταιρεία ως εξής για το ετος 2009: (δεν έχουν δημοσιευθεί οικονομικά στοιχεια για το 2010 απο ose.gr)

α) ΟΣΕ ΑΕ: Διοικητικό – Επιτελικό (κυρίως προσωπικό): 193 άτομα
β) ΕΔΙΣΥ ΑΕ: 4.778 άτομα
γ) ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ: 370 άτομα

Source : ose.grσελίδα 10


Αμοιβές & έξοδα προσωπικού (2009) 290.575.000 ¤



τα οποία αναλύονται σε:
Μισθοί, ημερομίσθια & επιδόματα 214.277.000¤
Έξοδα κοινωνικής ασφάλισης 72.559.000¤
Συνταξιοδοτικές παροχές (προβλέψεις) 831.000.000¤
Λοιπά έξοδα προσωπικού 2.908.000¤





--------------------
Go to the top of the page
 
Bookmark this: Post to Del.icio.usPost to DiggPost to FacebookPost to GooglePost to SlashdotPost to StumbleUponPost to TechnoratiPost to YahooMyWeb
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th July 2025 - 08:24 AM
Skin and Graphics by Dan Ellis and Anubis. Hosting by Forums & More © 2005-2011.
InvisionGames - Your #1 Arcade Games Repository | AllSigs - Signatures for all | Rock Band + Guitar Hero = RockHero ! | The Remoters - Remote Assistance | FileMiners - You ask, We find