
Lifetime commited

Group: Elite Members
Posts: 1981
Joined: 9-December 06
From: Σε δικο μου Σύμπαν
Member No.: 3623
Zodiac Sign: 
Gender: 

|
τι προβλέπει το σχέδιο Π.Δ. Ραγκούση (1)- Επιτρέπεται η αλλαγή έδρας στα ταξί, πράξη που σήμερα απαγορεύεται, μέσω της επέκτασης της περιοχής λειτουργίας (κοινώς, έχεις το περιθώριο να επεκτείνεις την επαγγελματική σου δραστηριότητα και παραέξω, κατά τη λογική που και ο ψαράς ψαρεύει όπου έχει ψάρια).
- Καταργείται ο ιδιοκτησιακός περιορισμός κατοχής έως και δύο αδειών. Εταιρίες οποιασδήποτε μορφής (Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ο.Ε., Ε.Ε.) θα μπορούν να αγοράσουν άδειες ταξί (το "αγοράσουν" εδώ θεωρώ ότι είναι λάθος, προφανώς το σωστό είναι "εκδώσουν"). Θέτει όριο για μια εταιρία να κατέχει έως το 2% του συνόλου των αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το 5% στην επαρχία, ώστε να αποφευχθούν τα ολιγοπώλια ή τα μονοπώλια (βλ. καρτέλ).
- Απελευθερώνεται γενικά το επάγγελμα, καθώς καταργούνται όλα τα υφιστάμενα επαγγελματικά ασυμβίβαστα.
- Προστίθενται κοινωνικά κριτήρια σε δικαιούχους νέων αδειών (μοριοδότηση σε πολύτεκνους, μακροχρόνια ανέργους, ανάπηρους 67% και άνω).
Η γραμμή υπεράσπισης των ιδιοκτητών ταξί (ενδεικτικά)(2)- μοναδικός σκοπός της κυβέρνησης είναι να παραδοθεί ο έλεγχος των ταξί σε μεγάλες εταιρίες, δημιουργώντας έτσι καρτέλ στον κλάδο.
- πολύ μεγάλο το κόστος απόκτησης της αδειας
- ήδη είναι πολύ μικρό μεροκάματο....δεν βγαίνουν
- Θα τονωθεί ο κλάδος πώλησης αυτοκίνητων
- Οι ιδιοκτήτες θα εξουθενωθούν από τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας τα περιορισμένα έσοδα και τα αυξανόμενα έξοδα που μαζί με τις τραπεζικές υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει θα έχει αποτέλεσμα κάποια στιγμή να εξουθενωθούν ψυχικά και σωματικά και να τα παρατήσουν
- Θα οδηγηθούν στην ανεργία όλοι οι εκμεταλλευτές μη ιδιοκτήτες ίσως μερικοί από αυτούς επαναπροσληφθούν από τις νεοεισερχόμενες στον κλάδο εταιρείες με μερική απασχόληση η με μπλοκάκι.Οι εταιρίες των ραδιοταξί θα κλείσουν και το προσωπικό του θα βρεθεί στην ανεργία .¶ρα νέες θέσεις εργασίας δεν θα υπάρξουν .
- Ο χρήστης του ταξί όχι μόνο δεν θα δει καμιά απολύτως διαφορά αλλά αντίθετα θα βιώσει καταστάσεις που η αναδουλειά θα οδηγήσει πολλούς σε ανάρμοστες και κατακριτέες πράξεις προς τους πελάτες και προς τους συναδέλφους του ,φαινόμενο που έχει αρχίσει από τώρα να γίνετε έντονο.
- Τότε σαν από θαύμα κόποι θα μαζεύουν άδειες από την αγορά για ένα κομμάτι ψωμί. Είναι αυτό κοινωνική δικαιοσύνη;
Η γραμμή υπεράσπισης της απελευθέρωσης των ταξι (ενδεικτικά)(3)- Παίρνουν επιδότηση όταν αγοράζουν τα αυτοκίνητά τους.
- Παίρνουν επιδότηση όταν αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους.
- Παίρνουν επιδότηση για να εγκαταστήσουν τηλεματικά συστήματα.
- Δεν φορολογούνται
- Αφού το μεροκάματο είναι "πενιχρό" για ποιο λόγο μοσχοπωλούνται (εκατονταδες χιλιαδες ¤) οι άδειες των ταξί
- όταν ένας ελεύθερος επαγγελματίας δεν βγαίνει, το κλείνει και αλλάζει δουλειά.
- Ποιο ρίσκο, βίωσαν οι ταξιτζήδες τόσα χρόνια σε ένα κλειστό επάγγελμα, όπου δεν έκοβαν αποδείξεις, έκλεβαν το κράτος και αύξαναν τα κόμιστρα κατά το δοκούν κάθε χρόνο εις βάρος των πολιτών;;;
- Η Ελλάδα κόπηκε στα δύο με το κλείσιμο της γέφυρας Ρίου-Αντίρριου, οι τουρίστες διαμαρτύρονται και ταλαιπωρούνται, τα ξένα τουριστικά γραφεία απειλούν να αποκλείσουν την Ελλάδα ως προορισμό για τα κρουαζιερόπλοιά τους, ο κόσμος δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί εν μέσω καύσωνα και η οικονομία πλήττεται για άλλη μια φορά.
Από (1),(2) και (3) ,εχουμε (ενδεικτικά) ότι:- Διαλύεται το τεράστιο καρτέλ των παραδοσιακών ταξιτζήδων που έκοβαν και έραβαν κατά πώς τους κάπνιζε. Πλέον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα μπορούν να υπάρχουν τουλάχιστον 50 διαφορετικές εταιρίες ταξί, αν υποθέσουμε ότι όλα τα ταξί θα ανήκουν σε εταιρίες.
- Επιτρέπεται στον κάθε βιοπαλαιστή να ασχοληθεί με αυτό το επάγγελμα, χωρίς να υποθηκεύσει μέχρι και τα εγγόνια του. Οι ίδιοι οι ταξιτζήδες, βέβαια, θέλουν να αποφύγουν πάσει θυσία τους "ευκαιριακούς" του κλάδου. Φυσικά, όταν σαν ιδιοκτήτης εκμεταλλεύεσαι τους οδηγούς σου σαν είλωτες, είναι δύσκολο να ξεμάθεις
- Επιστρέφουν τα κοινωνικά κριτήρια στην αδειοδότηση, υπό μορφή μορίων. Γιατί δίνει μόρια το κράτος; Γιατί μάλλον το θεωρεί ένα ευγενές και προνομιούχο επάγγελμα.
--------------------

|