Post #1

Administrator
Group Icon

Group: Admin
Member No.: 1
Zodiac Sign: I'm a leo!

Ανακοίνωση Για Την Προβολή Νέων Επεισοδίων Μέχρι Το Τέλος της Σειράς

-Ελληνικά

Από την επόμενη σεζόν (2007-2008), το ABC θα ξεκινήσει να προβάλει τα 48 επεισόδια του Lost, που απομένουν για την ολοκλήρωση της σειράς, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τον Στίβεν Μακ Φέρσον (πρόεδρος της Abc Entertainment). Τα επεισόδια θα προβληθούν χωρίς διακοπές για τις 3 σεζόν που ακολουθήσουν (16 επεισόδια η κάθε σεζόν), με την σειρά να φτάνει στο τέλος της τη σεζόν 2009-2010 (ζήσε Μάιη μου να φας τριφύλι), με ένα συγκλονιστικό φινάλε.

"Λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική με την οποία εξιστορούνται τα γεγονότα στη σειρά, νιώσαμε ότι αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να προσδώσουμε ένα καθως πρέπει δημιουργικό αποτέλεσμα" είπε ο Μακ Φέρσον. "Συνήθιζα να λέω ότι θα αφήσουμε την σειρά να αναπτυχθεί όπως πρέπει προκειμένου να δώσουμε τη δυνατότητα στους τηλεθεατές να το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, και εξαιτίας της μοναδικής φύσης της σειράς, γνωρίζαμε ότι θα χρειαζόταν να οριστεί μια ημερομηνία τέλους, ώστε να μην χαθεί η ακεραιότητα και η δυναμική της σειράς, αλλά και για να δωθεί στο κοινό που την παρακολουθεί ότι του αξίζει."

"Επιπροσθέτως" είπε ο Μακ Φέρσον, "έχοντας στο πλευρό μας τον Ντέιμον Λίντελοφ και τον Κάρλτον Cuse, η ολοκλήρωση του ταξιδιού της σειράς ήταν πολύ σημαντική για εμένα αλλά και για το δίκτυο. Και οι δύο έχουν πολύ ταλέντο και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα είναι μαζί μας στη σειρά μέχρι το τέλος της".

"Αυτή είναι μια τολμηρή και πρωτοφανής κίνηση για το κανάλι" είπε ο Ντέιμον Λίντελοφ και ο Κάρλτον Cuse, παραγωγοί της σειράς. "Η σειρά δεν θα είχε τη μορφή που έχει χωρίς το όραμα και την υποστήριξη μου λάβαμε από τον Στίβ Μακ Φέρσον, τον Μαρκ Pedowitz, και όλους όσους εργάζονται στο ABC. Πάντα πιστεύαμε ότι το Lost, θα είναι μια σειρά με αρχή μέση και τέλος. Μετά την ανακοίνωση για το πότε ακριβώς θα έρθει το τέλος το κοινό θα έχει την ασφάλεια της γνώσης για το ότι η σειρά θα προβληθεί όπως πρέπει και όπως είχαμε σχεδιάσει εκ των προτέρων χωρίς προβλήματα.

-English

Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.

"In considering the powerful storytelling of 'Lost,' we felt this was the only way to give it a proper creative conclusion," said McPherson. "I always said that we would allow the series to grow and give viewers the most compelling hour possible. And, due to the unique nature of the series, we knew it would require an end date to keep the integrity and strength of the show consistent throughout, and to give the audience the payoff they deserve. "

"Additionally," said McPherson, "having Damon Lindelof and Carlton Cuse signed on to complete the journey of this show was critical to me and the network. Damon and Carlton have tremendous talent, and we're thrilled that they'll be with the show throughout its run."

"This is a bold and unprecedented move for ABC," said Lindelof and Cuse, executive producers. "The show would not be what it is without the vision and support we've received from Steve McPherson, Mark Pedowitz and everyone at ABC and ABC TV Studios. We always envisioned 'Lost' as a show with a beginning, middle and end. By officially announcing exactly when that ending will be, the audience will now have the security of knowing that the story will play out as we've intended."

--------------------

c:\ When the going gets tough, the tough get going ...
Go to the top of the page

Bookmark this: Post to Del.icio.usPost to DiggPost to FacebookPost to GooglePost to SlashdotPost to StumbleUponPost to TechnoratiPost to YahooMyWeb
+Quote Post
mak
post 7 Jul 2007, 06:09 PM
Post #2

Music Moderator
Group Icon

Group: Elite Members
Member No.: 492
Zodiac Sign: I'm a aries!

16 επεισόδια η σεζόν?....λίγα μου φαίνοντε, πως θα το αντέξω... default.biggrin.gif default.biggrin.gif

Σε λάθος section δεν βρίσκεται το topic? ize.think.gif

--------------------

Don't walk behind me, I may not lead.
Don't walk in front of me, I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 12:58 PM
Skin and Graphics by Dan Ellis and Anubis. Hosting by Forums & More © 2005-2011.
InvisionGames - Your #1 Arcade Games Repository | AllSigs - Signatures for all | Rock Band + Guitar Hero = RockHero ! | The Remoters - Remote Assistance | FileMiners - You ask, We find