Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Evanescence στο Καραισκάκη
YourForum > Lifestyle & Hobbies > Music discussion > Lives
mak
H Άνωση ανακοίνωσε την εμφάνιση των Evanescence, το Σάββατο 23 Ιουνίου στο Στάδιο Καραϊσκάκη, σε μια συμπαραγωγή με την Sports United.

Aκολουθεί αυτούσια η ανακοίνωση της εταιρίας, για τους ενδιαφερόμενους:

"Μετά το πολυπλατινένιο παγκοσμίως Fallen οι EVANESCENCE συνεχίζουν την εκπληκτική τους πορεία με το album The Open Door (ήδη χρυσό από την πρώτη κιόλας εβδομάδα κυκλοφορίας στην πατρίδα μας) και με μία παγκόσμια περιοδεία η οποία συμπεριλαμβάνει και την χώρα μας. Με δύο βραβεία Grammy στο ενεργητικό τους ήδη, οι EVANESCENCE βασίζονται στα αξεπέραστα φωνητικά της Amy Lee και τις έντονες κιθάρες του Terry Balsamo , συνδυάζοντας rock στοιχεία με μελωδίες επηρεασμένες από κλασσικά ακούσματα.

Ξεκίνησαν από το Little Rock της πολιτείας Αρκάνσας καθοδηγούμενοι από την Lee η οποία σπούδαζε επί χρόνια κλασσικό πιάνο. Το Fallen έχει πουλήσει πάνω από 14 εκατομμύρια παγκοσμίως, έγινε πλατινένιο σε 35 χώρες και έκανε όλες τις εμφανίσεις τους sold out σε όλο τον κόσμο.

Το DVD Anywhere But Home που κυκλοφόρησε το 2004 και βασιζόταν στην πρώτη τους παγκόσμια περιοδεία πούλησε ένα εκατομμύριο αντίτυπα.

Το The Open Door είναι μία λογική (αλλά όχι προβλέψιμη) κίνηση από ένα συγκρότημα το οποίο έχει ήδη αφήσει το στίγμα του στον μουσικό χώρο".

www.yourforum.gr
αποτελεί δελεαστική πρόταση αυτό, αν και πολύ Καραϊσκάκη ρε παιδιά !!!
mak
Δύο μέλη εκτός μπάντας!

Σύμφωνα με τον κιθαρίστα John LeCompt, ο ίδιος διώχθηκε από τη μπάντα.
Μάλιστα δήλωσε ότι ήδη και ο drummer Rocky Gray έφυγε.
Υπεύθυνη για την απόλυση ήταν η Amy...

Ακολουθεί το post απο το blog του John LeCompt:

"Around 3:30 pm yesterday I recieved a call on my cell from Amy. This call wasn't from a friend who appreciated me but from an enemy who was prepared to hurt me and my family. Without any warning or negotiotiations for my future, I was fired for no good reason. We have not always seen eye to eye on everything, but who does? Our common goal was always the same. To make Evanescence the best rock band it could ever be. I have always given blood, sweat and tears to make that happen but apparently that is not enough. I have now become just another of the people fallen by the wayside on the revolving door of her life. It's funny how many of us there are now. I guess it's good for lyrical content, though. Maybe I will be among the blessed to have a song written about me, too. Maybe the song will be 'Call Me When You're Broke'."

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση για το μέλλον του γκρούπ και τις μελλοντικές τους εμφανίσεις, ανάμεσα στις οποίες είναι και αυτή του Σαββάτου 23 Ιουνίου στο Στάδιο Καραϊσκάκη.
mak
Παρά τις αποχωρήσεις, συνεχίζουν!

Statement της Amy Lee απο το official site των Evanescence:

"Evanescence is alive and well. John and Rocky were in Evanescence for four years and we shared some great times together playing live, but they were ready to move on and so we have parted ways. Evanescence is something I have loved and nurtured since I was fourteen, and I will continue to protect and fight for it as I always have. Terry, Tim and I are very excited to play live with some amazing new musicians and we will rock harder than ever. Stay tuned for more news on that front. And don't worry about the tour, guys. Nothing will be cancelled and we will see you soon!"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.